Diğer agatha christie kitaplarına göre oldukça farklı bir kitaptı, Amaçımız katili bulmaktan çok soylu entrikası ve onun etrafında yaşanan olayları gözlemle üzerineydi, bu kitapta katili bulmaya çalışmak boşuna bir çaba olabilir çünkü daha çok hikayeye tanık etme üzerine yazılmıştı. Ben begendim sonunda cade’in başına gelenler hoşuma gitti ama katilleri öncesinden çok ipucu bulunmadığı için pek sevemedim, ama buda yazarın bu kitapta uyguladığı farklı amaçından dolayıdı
Tavsiye ederim.