📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap güzel bence türkiyeyi anlatıyor. Her saniye kitleleri anlatırken “lan burası türkiye” dedim. Okumanızı tavsiye ederim. Bence herkesin bir kere okuması gereken bir kitap.
İlk japon klasiği okuduğum kitaptı. Japonnklasliklerinin gerçekten bir garipliği var bana göre degiller gibi hissediyorum, çünkü bu kitabı az çok begensem de diger japon klasliklerini okumak istediğimde sarmadı. Benlik degil. Ama güzel kitap
Saçma sapan bir kitap, sırf harry potter adını taşıdığı için satan saçma boş bir kitap. (Açıkcası uzunca eleştiri yapardım ama bu gerçek bir kitap bile değil. fan yapımı bir senaryodan tek farkı jk rowlingin imzasını taşıması.)