•Değer verdikçe yitirdiklerimiz var. Sevgimizin şiddetiyle korkuttuklarımız. Sevgi neydi ki; ben bilmiyorum galiba. Öğretilmedi bana. Okulda da vermediler dersini. Babamdan da görmedim ayrıca.. Korumak bildim sevgiyi, düşünmek, hissettirmek.. 'Ben burdayım, ne olursa olsun yanındayım' diyebilmekti benim için. Ya da yanlış öğrendim. Benim bilmediğim bir şeydi sevgi. Bilemedim. Beceremedim de..