İlginçtir ki bu kadar keyif alacağımı düşünmemiştim okumaya başladığımda, sadece meraktı benimkisi. Ancak şimdi tebessüm ederek iyi ki okumuşum diyorum. Bir öykü kitabından bu kadar zevk alacağımı düşünmezdim, zira kısa kısa öyküler pek benlik değildir. Bitmeyi bekleyen birçok öykü kitapları dizili rafımda...
Kitapta 8 adet öykü bulunmakta. Olan Biten dışında hepsini sevdim. Refik’siz Bir Ofiste ve Geriye Dönüp Baktığımda en beğendiklerim oldu. Hatta Refik’siz Bir Ofiste’den çok güzel bir roman çıkabilirmiş ortaya diye düşündüm okurken...
Yazarın kalemi gerçekten çok akıcı ve güzel. Okumaktan zevk aldıran bir üslubu var. Okurken argodan pek haz etmesem de beni hiç irite etmedi. Aksine yazarın kalemine daha da ısınmamı sağladı. Verdiği mesajları ve düşünmeye sevk ettirişini takdir ettim. Geleceğinin parlak olduğunu düşünüyorum ve merakla başka çalışmalarını da bekliyorum. Bilimkurgu-Polisiye bir roman belki de, neden olmasın? ;)