Dile kolay koskoca bir yıl geçti, bize sorsanız hala dün gibi. Ümitlerimiz hiç bu kadar ümitsiz olmamıştı.Betonlar altından insanlarımızı çıkarmaya çalışmamızı, cesetler arasından sevdiklerimizi arayışımızı, kefen bulamayışımızı… bu acıyı nasıl unutalım. #DepremiUnutmaUnutturma