Sanırım ne tek başına iyilik, ne de tek başına kötülük diye bir şey vardır. Bunlar birbirlerini gölge gibi takip ettiklerinden, biri olmadan diğeri var olamazdı: iyilik ve kötülük birbirlerinin ayrılmaz parçasıdır.
İnsanları elimde olmadan sevdiğimden değil de, bana iyi davranan ya da saygı gösteren herkese karşı kendimi borçlu hissettiğim için ben de onlara iyi davranmaya çalışıyordum