Tuna

Tuna
@FENDERYASI
Bir büyük oyun bu yaşamak dediğin...
Sanırım ne tek başına iyilik, ne de tek başına kötülük diye bir şey vardır. Bunlar birbirlerini gölge gibi takip ettiklerinden, biri olmadan diğeri var olamazdı: iyilik ve kötülük birbirlerinin ayrılmaz parçasıdır.
Sayfa 179·Kitabı okudu
Reklam

Tuna

, bir kitap okudu
10/10
·192 syf.·
Beğendi
·
32 saatte okudu
·
Okunma: 17 Mart 2026 23:21
·
2026 26. kitabı
Will Heinrich
8.3/10 · 1.809 okunma
Aslında hayat anlamsızdır; hayatı yaşarken hissettiklerimiz anlamlı kılar.
Sayfa 160·Kitabı okudu
Gün ışığında dillendirilirken komik gelen şeyler, bilinçaltında çok korkunç bir hale gelebiliyor.
Sayfa 144·Kitabı okudu
İnsanları elimde olmadan sevdiğimden değil de, bana iyi davranan ya da saygı gösteren herkese karşı kendimi borçlu hissettiğim için ben de onlara iyi davranmaya çalışıyordum
Sayfa 143·Kitabı okudu