…Henüz altı yıl önce ofisimin olduğu pencereden dışarıya baudi Henry Wilson'un 1919'un başında söylediği sözleri düşündüm: Ordu'yu yeniden kurarken o pencereden bak ve yirmi yıl sonraki sıvaşı düşün." Tam yirmi yıl olmuştu…
Zaman geçiyor hızla ve ben bir yaş daha alıyorum her doğum yaş 30 lara gelince zamanın geçmesini pek istemiyor insan :) Her şeye rağmen yaşanılacak çok güzel günler olduğuna inanıyorum yeni yaşım içinde yaşadığım ve yaşamadım tüm güzel duyguları ve anları beraberinde getirsin :)