📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yazım hatası yapmak iyi bir şeye yol açabilir.Biri bilimsel bir deneyde sonuçları "kontrol edin"yerine sonuçların"tadına bakın için yapay tatlandırıcıların icat edildiğini biliyorum.Yani biri yazım hatası yapmasaydı o parlak bilimsel keşif hiçbir zaman yapılamayacaktı ve dünyada diyet kola diye bir şey olmayacaktı, öyle değil mi?
Gerçekten de öğretmenlerin emoji kullanmalarını yasaklayan bir kanun olmalıydı.Ayrıca kağıdımın en altına büyük harflerle "yazım kurallarına dikkat et"yazmış.Sözcüklerin doğru yapılışını baştan bilmiyorsam "yazım kurallarına "nasıl dikkat edeceğim?