Biri şey demiş meşgul ol ki üzülmeye vaktin olmasın. Biri de demiş ki biz becerikliyiz kardeşim meşgulken de üzülürüz.
✨️✨️✨️
Bir de bu var. Hangi hatamıza üzülelim?
Sanırım 45 yazı var içinde ya da o civarda. 3-4 sayfalık denemeler. Pek çok konu hakkında... Her gün 2-3 tane okuyarak bitirdim. Güzeldi ama kitabın yarısı boştu. İçerik anlamında değil, iç tasarım anlamında boştu. Çoğu sayfa boşuna... Hem kitap boşuna kalınlaşmış hem de çevir çevir bitmiyor sayfalar. Neyse genel olarak güzeldi. Eleştirel bir yanı var. Ama saf şikayet değil. Birlikte daha iyiye ulaşabiliriz umudu. Benim için güzeldi. Kısa kısa okumalar yapmayı seviyorsanız, farklı konular üzerine düşünmek hoşunuza gidiyorsa güzel bir seçim olabilir.
Ramazan temalı bir kitap. Kısa kısa bir sürü yazıdan oluşuyor. Hem Ramazanda hem de az bir zaman öncesinde okumak gerek. Hazırlık ve hatırlayıp uygulamak için... Ben tam Ramazan sonrasında okudum. Ramazanı doğru şekilde değerlendirebildim mi diye sorgulamak için Ramazan sonunda da okunabilir. Zaten epey kısa. Ama çok düşündürücü. Pek çok kişinin zoruna gidebilecek kadar da eleştirel. Ama yazarın tarzı bu, anladığım kadarıyla. Yıllarca insanlarla içli dışlı olmanın, kim bilir nelere şahitlik etmenin getirdiği bir şey olabilir. Ya da karakter meselesi. Beni rahatsız eden bir üslup değil. Ama biraz sert üslup size hitap etmiyorsa bu kitap da çok iyi bir seçim olmayabilir. Yok ben hem kendimin hem toplumun yanlışlarını net şekilde görmek, düzeltmek için çabalamak istiyorum diyorsanız doğru seçim.