Biraz yorucu bir kitap. Birkaç gün arayla dinledim. Belki seslendirmenin de etkisi olmuştur. Başkahraman Vedat adında bir çocuk. En yakın arkadaşı komşularının kızı Gönül. Ayrıca Ayhan ve Tahsin arkadaşları da önemli sayılır. Vedat biraz haşarı bir çocuk ve gerçek hayattan çok hayal dünyasında yaşıyor. Hayaleri için mücadele etmekten de hiç vazgeçmiyor. Kitabın teması da bu. Bu mesajı verebilmek için binbir olay kurgulamış yazar. Kitabı yoruculaştıran biraz da bu sanırım. Ama çocuklar için eğlenceli olabilir. Adada yaşayan bir çocuğun günlük hayattan maceraları... Okunabilir. Yazar çok küçük de olsa acı şekilde can veren mültecilere ve inşaat sevdası yüzünden doğanın tahrip edilmesi meselelerine de değinmiş. Hatta bu iki meseleyi birleştirerek anlamlı bir mesaj da vermiş. Yoruculuğu dışında beğendiğim bir kitaptı diyebilirim.