Sanırım 45 yazı var içinde ya da o civarda. 3-4 sayfalık denemeler. Pek çok konu hakkında... Her gün 2-3 tane okuyarak bitirdim. Güzeldi ama kitabın yarısı boştu. İçerik anlamında değil, iç tasarım anlamında boştu. Çoğu sayfa boşuna... Hem kitap boşuna kalınlaşmış hem de çevir çevir bitmiyor sayfalar. Neyse genel olarak güzeldi. Eleştirel bir yanı var. Ama saf şikayet değil. Birlikte daha iyiye ulaşabiliriz umudu. Benim için güzeldi. Kısa kısa okumalar yapmayı seviyorsanız, farklı konular üzerine düşünmek hoşunuza gidiyorsa güzel bir seçim olabilir.