samatya'nın denize yakın bir mahallesinde, yerin altında bir birahane vardır. buradakiler, belki de yüzyıllardır içi karanlık, dışı kirli, boyaları artık dökülmüş, merdivenleri çoktan aşınmış bir binanın bodrum katında pislik ve ahlaksızlık içinde yuvalanırlar. ahlaksızlık görecelidir tabii ama sizler -şüphesiz lekesiz insanlarsınız- yine de buraya uzaktan bakıp günah yuvası der geçersiniz. oysa birazcık günah işlemenin kime, ne zararı olur?