Haklısın Sancho, oyuncuların kullandıkları takımlar,oyunları gibi gösterişten ibarettir. Fakat bunlar uygar bir memleket için yararlı insanlardır; çünkü bizlere hayatın gerçek yüzünü gösterirler. Seyirci, hem eğlenir hem güler hem de yararlanır. İmparatorları, rahipleri, yüksek sosyete kadınlarını, şövalyeleri ve daha pekçok kimseleri hep bir arada görmek ancak oyunda mümkündür fakat perde iner inmez bütün bu insanlar eşit olur.Zaten dünyada da oynadığımız hayat komedisi de böyle değil mi? Bir kere hayata veda edince hepiniz eşit olmuyor muyuz?