…aslında bu olay daha da beterdi,çünkü daha aşağı seviyede olan hayvanlar bile dişilerine böyle kötü davranmaz,onları öldürmez.Bu açıdan baktığımda atalarımız zamanından beri ilerleme kaydedememiş olmasına rağmen Kızılgöz’ü insanoğlunun habercisi olarak görüyorum çünkü sadece insan türünün erkeği dişisini öldürür.
Her yolu kendi bulmak zorunda olduğun ve çoğu zaman ayağının nereye bastığına dikkat etmen gerektiği böyle bir yerde yaşamanın,onu ne denli bezdirdiğini anlayıvermişti.