Kendini sevmek ve öz şefkat göstermek isteyen herkesin okuması gereken bir kitap bence. Daha da önemli olan aslında her bireyin kendine değer vermesi. Bunu başarabilmek için bu kitap rehber olacak nitelikte. Zira başta ruhsal sıkıntılar olmak üzere birçok problemin kendini sevmek ve kendine değer vermekle çözüleceğine inanıyorum. Memnun olmadığım ama değiştiremeyeceğim koşullar karşısında genelde teslimiyetçi bir yapım var ve bu beni her koşulda pes etmemek için motive
ediyor. Teslimiyet spiritüel enerji yoluyla ruhumuza girer ve ruhta dinginlik sağlar. Gerçekçi olmak gerekirse, bazı durumlarda yaşamın akışına karşı koymak imkansız, ona izin vermek için, basit ama derin bir bilgelik kazanmak isterseniz bu kitabı mutlaka okumalısınız.