Fatma engenç

Fatma engenç
@Fagma2
Okumayı sevmek hayataki can sıkıcı saatleri en güzel saatlerle değiştirmektir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne tuhaf değilmi ?en iyi akınlarımıza kalbimizi açamıyoruz . Sonra gidip bir yabancıya İçim zi döküyoruz .
YalnıLığın en iyi ilacıdır , kitap okumak