Çok sayıda insanla tanıştım,ama henüz bir arkadaş edinmiş değilim.İnsanlara cazip gelebilecek özelliklerden bende eksik olan nedir bilmiyorum;benden hoşlanan birçok insan var, benimle ilgileniyorlar, ama yollarımız sadece kısa bir süre kesişiyor ve ben buna üzülüyorum.