Gül gibiydim...beni koptular.
Hür kuş gibiydim...beni kafese koydular...
Ümitle dolu güneşli bir gün gibiydim...kışımı getirdiler.
Kapkaranlık gökyüzünde parlak bir yıldız gibiydim... Parlaklığımı söndüler.
Çok masum bir çocuk gibiydim...günahkâr olmama sebep oldular.
Acaba ben kimim...sanki ruhum yok oldu.
Sanki sadece soğuk,ölü bir beden oldum...
Sanki boşlukta yaşıyorum...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖