Hala şu açlık kitabını okuyorum, normal de harman savuran birisi değilim ama bu kitaptan sonra söz konusu açlık, yoksulluk ve zor durumları gördükten sonra paramı daha dikkatli harcamaya başladım.
Azıcık spoiler içerir
Psikoloji kitabı diye araştırıp internetten aldığım kitabın roman çıkması... bruh.. hala bitirmedim ama güzel bir hikayeye sahip ve harika bir edebiyatı var sıkmıyor. Suç ve cezanın cinayetsiz ve şahsi düşüncem, daha güzel hali.