Özür dilerim dedim, çünkü ağlamak benim gibi bir sağlıkçıya yakışmıyordu. Özür dilerim dedim, çünkü elinde hiçbir kanıtı olmayan bir sanık gibi hissediyordum. Ama asıl özrü, o beş dakikayı bana çok gören o sistemin benden dilemesi gerekiyordu. Ben sadece, inanılmayan bir gerçeğin ağırlığı altında ezildiğim için, o ağırlığı doktorun masasına da bulaştırdığım için utandım."