" O sustu, ben sustum; sonra gittim hiç olmayacak bir masada, hiç olmayacak birinin karşısında hayatımın en ağır sessizliğini içtim. Adalet sadece mahkemede değil, o doktor odasının kapı eşiğinde de ölmüştü."
"Bir müvekkil kapına gelse, canı yanmış olsa, "Dosyam infaz ediliyor" dese, ona "Duruşmam var, çıkmam lazım" deyip kapıyı kapatır mısın? Hayır, en azından elinden tutar, bir su verir, "Seni duyuyorum" dersin."