“Mesut olmasını dilemekten başka söylenecek söz yok.” demişsin ya, en ağırı buydu. Demek, ne hali varsa görsün deyip kapamıştın defteri. Artık umrunda değildim senin.
Olan bitenler fazla iyiydi, fazla doğru, fazla mantıklı. Hayır, hiçbir zaman işler bu kadar mükemmel gitmezdi. Evet, bir terslik vardı, neydi bilmiyorum ama hissediyordum…