Kitabın içinde öyle bir yaşanmış , canlı bir hayat var ki içinden çıkasım gelmedi ve kitabı hiç bitirmek istemededim.
İki ırmak Tebrizli Settarhan ve Trabzonlu Zehra'nın uzun bir savrulmadan sonra bir araya gelmelerini mükemmel bir dille akıcı bir şekilde anlatıyor.
Kitap şu zamana kadar en çok etkilendiğim ve aklımda kalacak bir kitap.
"Sen öyle çağırmasan ben böyle gelmezdim"
Kitabın başın da bir biri ile alakası olmayan şahsiyetler var.Daha sonra alakası olmayan kişiler kitabın ortasına doğru bütünleşiyor.Sabı ile okumak lazım.Güzel bir eser.