- Çünkü insan bir zaman tüketicisidir . Zaman insanı sınırlar . Ama çoğu insan şimdi yapamadığını ileride yapacağı sanısındadır . önündeki zamanı sınırsızmışçasına harcar . Aslında , en önemli yanılgısı da budur .
- Savaş ya da toplumsal anarşi gibi ortamlarda bile insanlar günlük yaşamlarını sürdürmüş , dış görünümlerine özen göstermiş , âşık olabilmişlerdir . Ama insanın kendi içindeki kargaşa toplumsal kargaşadan daha ürkütücüdür .