Fatih Aşık

Fatih Aşık
@Fatih9819
İstanbul
İstanbul
10 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Zulmü alkışlayamam, zalimi asla sevemem Gelenin keyfi için geçmişe kalkıp sövemem.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Âtiyi karanlık görerek azmi bırakmak Alçak bir ölüm varsa eminim budur ancak Dünyada inanmam hani görsem de gözümle İmanı olan kimse gebermez bu ölümle

Fatih Aşık

, bir kitap okudu
Puan vermedi·1358 syf.·
2020 12. kitabı
Mehmet Âkif Ersoy
9.2/10 · 7,5bin okunma
Özlemek, ne derin bir duygu böyle, özlemek, ne uzun mesafe…
Şafağın yakınlığı şairin her hecesi Izdıraba güldüğü bir memleket gecesi