Sırf şiir yazmış olmak için şiir yazan insanları çok samimiyetsiz buluyorum. Şiir içten gelmeli, kelimeler akıp gitmeli şiir yazarken. Sırf bir kelime başka siirlerde kullanılıyor diye kendi şiirine koyuyorsa bir şair bütün samimiyetini kaybediyor o şiir. Okurken insanı rahatsız ediyor resmen kelimelerin samimiyetsizliği.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gecenin sesi geliyor yine dışarıdan
Yoruldu gözlerim bütün gün ağlamaktan
Yatınca bir türlü çıkmıyor ya kafamdan
Neredesin Ya! ümmeti Muhammedi yaratan
Isyanım yok Sana tüm şikayetim bana
Bu kadar mı önemliymiş küçük yaşta bir baba
Tükendi cesaretim ben bir çocuğun hala
Göremiyorum neresinde bunca cefada mana
Derdimin dermani dertti ya hani
Fazlasıyla verdi maymun suratlı bir cani
Kaldıramadı mı noldu yıkıldı bu fani
Çıkmak zor da düşmek çok ani
Sen misin?
Bugün ağlamamız mı gerek
Yoksa sen bensiz mi güleceksin
Bir gün gülerse felek
Yorulmuş kalbimi göreceksin
Bir acaba beklerken gözlerinde
Sözüme gülüp mü geçeceksin
Anlamazken kimse derdimi sen
Beni hırkana mı gömeceksin
Geçmiş susmaz her an kapımda
Yüküm ağır yanarım yarın da
Bükülmüşse boynum yolum uğruda
Elif gibi durup beni sen dikeceksin