Fatih Erdem

Fatih Erdem
@Fatiherdem
Sırf şiir yazmış olmak için şiir yazan insanları çok samimiyetsiz buluyorum. Şiir içten gelmeli, kelimeler akıp gitmeli şiir yazarken. Sırf bir kelime başka siirlerde kullanılıyor diye kendi şiirine koyuyorsa bir şair bütün samimiyetini kaybediyor o şiir. Okurken insanı rahatsız ediyor resmen kelimelerin samimiyetsizliği.
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gel bahtımın kar beyazı
Ah ulan kader hiçbir etkim yokken sana Nasıl olur sonunda ya ödül ya ceza
Yorgun Gözlerim
Gecenin sesi geliyor yine dışarıdan Yoruldu gözlerim bütün gün ağlamaktan Yatınca bir türlü çıkmıyor ya kafamdan Neredesin Ya! ümmeti Muhammedi yaratan Isyanım yok Sana tüm şikayetim bana Bu kadar mı önemliymiş küçük yaşta bir baba Tükendi cesaretim ben bir çocuğun hala Göremiyorum neresinde bunca cefada mana Derdimin dermani dertti ya hani Fazlasıyla verdi maymun suratlı bir cani Kaldıramadı mı noldu yıkıldı bu fani Çıkmak zor da düşmek çok ani
Şiir
Sen misin?
Sen misin? Bugün ağlamamız mı gerek Yoksa sen bensiz mi güleceksin Bir gün gülerse felek Yorulmuş kalbimi göreceksin Bir acaba beklerken gözlerinde Sözüme gülüp mü geçeceksin Anlamazken kimse derdimi sen Beni hırkana mı gömeceksin Geçmiş susmaz her an kapımda Yüküm ağır yanarım yarın da Bükülmüşse boynum yolum uğruda Elif gibi durup beni sen dikeceksin
Aşk