Sırf şiir yazmış olmak için şiir yazan insanları çok samimiyetsiz buluyorum. Şiir içten gelmeli, kelimeler akıp gitmeli şiir yazarken. Sırf bir kelime başka siirlerde kullanılıyor diye kendi şiirine koyuyorsa bir şair bütün samimiyetini kaybediyor o şiir. Okurken insanı rahatsız ediyor resmen kelimelerin samimiyetsizliği.