📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dalga mı geçiyor insanlar? Gözünü kapatıp kitapta parmağını gezdirip durduğu yerdeki cümleyi alıp paylaşıyorlar sanki. Nitelikli cümleleri paylaşsanıza. Kuran mı bu her cümlesi dua niteliğinde falan mı? Adam “ mutluluk zor kazanılır” , “ caddedeki şu kırmızı araba ne ilginç gelmişti” tarzı cümleleri paylaşıyor.
İnsan yaşam deneyimlerini kitaplarla harmanlayınca olgunlaşmaya, yaşamın ne olduğunu bilmeye başlıyor. Sırf başkası mutlu diye içten içe duyduğu intikam ateşini mutlu görünmeye çalışarak farkında olmadan harlıyor ve harladığı ateşin artık intikam değil ruhu olduğunu yeni anlıyor. Kendini tanıma meselesinde mutlu olup olmadığını kabullenmek ilk adımlardan biri. Mutlu olup olmadığını anlamak derin düşünülmediğinde kolay bir mesele gibi görünüyor. İşin aslı öyle değil…