Psikiyatriye deliler değil, akıllılar gelir, dediğimde insanlar gü-
ler bana ama bu sözün altında yatan gerçeği onlara mutlaka, ay-
rıntılı olarak anlatırım. Derim ki, iç dünyasında bir şeylerin yo-
lunda gitmediğini, bir yerlerde bir yanlış olduğunu fark etmek
için kişinin akıllı ve duyarlı olması gerekir. Keşke herkesin far-
kmdalığı bu kadar yüksek ve herkes bu kadar duyarlı olabilse!