Hayalindeki paraya, eve, eşe ve hayata sahip olan başka kişiyi, kendisine hedef tahtası yaparak, var gücüyle onun yıkımı için çaba gösteren,mahvına sebep olmaya çalışan, sanki kendi hakkı gasp edilmiş gibi davranan, ve bedel ödetmeye çalışan kişinin gerçeklik algısı sağlıklı mıdır sizce?
Geleceğin belirsizliğini yaşayan, yani akıl almaz bir güvensizlik girdabı içinde bulunan insanın an’ı yakalamaya, an’da haz bulmaya, aşırı tüketmeye, tüketerek var olmaya, günü kurtarmaya, başkası için görünür olmaya çalışır çünkü kendi içinde tam ve bütün değildir, güvende değildir. Tüketerek kendi içini de boşaltan, yok eden insanın çağımızda yaşadığı en büyük sıkıntılardan biri de ister istemez boşluk duygusu ve anlam yoksunluğu oluyor.