Fatime Sarıoğlu

Fatime Sarıoğlu
@Fatime_srl
Seni düşünmek...(:]) Nazım Hikmet Ran /\/\
"Ne olsun işte, kendimi yalnız hissediyorum. Her zaman.Konuşabileceğim hiç kimse yok."
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... kelimeler,bizi gerçeklerden uzaklaştıran küçük tuzaklardı.
İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Şimdi de , hiç bir şeyi tamir etmek mümkün değil artık...
İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Ben, kimse bilmemekle beraber, kötü bir roldeyim.
İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı