Bu kitap benim için muazzam bir deneyimdi. Kitabı bitirip kenara koyduğumda istemsizce benliğimle bir münakaşaya girdim. Yaşadığım hayatı ben mi seçmiştim? Bu düşünce beynimi bir hayli meşgul etti diyebilirim. Bazı kitaplar vardır okuduğunuzda hayatınızda pek çok şeyin değişmesine sebep olan, farklı pencerelerden bakmanıza olanak sağlayan... Nietzsche Ağladığında benim için tam olarak böyle bir kitaptı diyebilirim. Kesinlikle herkesin okuması ve üzerine düşünmesi gereken bir başyapıt. Pek çok kitap gibi okumaya geç kalmış olmam ise beni biraz üzdü diyebilirim.