Maviş Kardişum

Maviş Kardişum
@Fatma42_
Cennet o kadar güzel bir yermiş ki Kötü insanlar cennete giremeden cenneti görecekler miş ve oranin güzelliğinden mahrum kaldıkları için Cennete giremedikleri için cehennem azabını hissetmiyceklermis bile. Cennet o biçim çok güzelmiş.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Maviş Kardişum

, bir kitabı okumaya başladı
Hikmet Anıl Öztekin
8.8/10 · 1.301 okunma

Maviş Kardişum

, bir kitabı yarım bıraktı
Hikmet Anıl Öztekin
7.8/10 · 17,2bin okunma

Maviş Kardişum

, bir kitabı yarım bıraktı
Sue Moorcroft
6.8/10 · 293 okunma