Evet sanırım çoğu kişi serinin bu kitabını beğenmemiş. Benim polisiye kitaplarına bakış açım sonucuna odaklanmama üzerine oluyor. Süreçte beni heyecanlandırıyor mu, akıcı mı, kitapta geçen olaylar zihnimi meşgul ediyor mu? Bunların cevabı evetse, o kitabı beğeniyorum ve okunmaya değer buluyorum. Bu kitabı da John Verdon’ın diğer kitapları gibi akıcı bulduğum için beğendim. Fakat karşılaştıracak olursak yazarın diğer kitaplarını daha çok ilgiyle okudum diyebilirim.