Mevcut toplum düzenine bir baş kaldırıyı anlatıyor kitap. Okurken biraz hayran oldum, biraz da sinir oldum Doppler karakterine. Öyle bencil ve sorumsuz ki.
Ancak kitabı bitirdiğimde bir ferahlama ve özgürlük hissi ile doldu içim.
Kitaptaki pek çok düşünce ile ilgili 'evet gerçekten de öyle, tarihimizin en anlamsız hayatlarını yaşıyoruz' diye düşündüm.
Güzeldi, tavsiye ediyorum. Devam kitaplarını da okumak istiyorum. Doppler