Doğrusu bir çoban için gayet iyi, ama bir çoban hayatı olarak beş para etmez.Kavga gürültüden uzak olduğu için hoşuma gidiyor;ama insan kendini bir garip hissettiği için berbat mı berbat. Hayat kırda geçtiği için oldukça keyifli;ama sarayda olmadığı için oldukça tekdüze ve sıkıcı. Sade bir hayat olduğu için karakterime uygun; ama çeşit olmadığı için mideme ters düşüyor. Felsefeden anlar mısın çoban?
Ancak halkın çok daha vahşi ve çok daha şiddetli bir gücü var. Bazen bir öndere sahip olmasın,olmamasından daha olumlu bir sonuç doğurur,zira Önder başına gelebilecek tehlikeyle ilerlediğini bilir, buna karşın halkın coşkun heyacanında tehlike düşüncesine yer yoktur.