Yeşilçam tadında bir eser. Ama anlatım o kadar hoş ki... Okurken anlatımın ustaca olduğunu fark edebiliyorsunuz. Toplumsal çözümleme işin içine yerleştirilmiş. Çok keyifli bir eser.
Aşk,muhakkak bir hastalıktır. Aşık olduğumuzu ilk zamanlarda kendimizden bile saklamak istememiz zaten bunun bir hastalık olduğunu gösteriyor. Biz daima “değilim,değilim!” diyoruz ve onu ancak , kolumuzu kımıldatamayacak kadar bize hakim olduğu zaman kabul ediyoruz.