…Çoğu zaman biliyordum ki onu sevmem delilikti, umutsuzluktu, mutsuzluktur aklın, mantığın, iç rahatının, dirliğin tümüyle dışında bir şeydi. Onu sevmenin Yıkım olduğunu biliyordum, genede ilk baştan söyleyeyim, bunu bilmek sevgimi zerrece azaltmıyordu. Onun kusursuz bir melek olduğuna yürekten inansam, duygularımı ancak bu kadar başıboş bırakabilirdim…