Bir insan ne zaman yalnız kalır da düşünmeye başlarsa, yaşam dediğimiz şeyin tam olarak keyfine varmaya başlar. Ve bence ancak yalnız kalmaya cüret edip düşünmeyi seçen insan, gerçek bir insan olmayı hak ediyor...
"İnsan bu dünyaya gelme amacını davranışlarına, hislerine kadar yaşayabilirse, gelip geçici dünya gündemine ayak uyduramamaya başlar. Bu bir balığın suyun olmadığı yerde bir âşığın da sevdiğinin olmadığı yerde yaşayamamasına benzer."