Ne acı! Sadece bir kere geri sarma şansımız olsa zamanı... Bir saat önceye dönsek, o anda bir şey olsa, eylem iptal edilse ya da bu savaş bitse... Ne ağır bedel, zamana kan verip özgürlük istemek.
"Böğürtlenleri en çok iki kişi sever: karnında can taşıyan bi kadın ve yaralı bir özgürlük savaşçısı... çünkü ikiside kanıyla bir şeyleri besliyordur, Biri yeni bir hayatı, ötekisi özgürlüğü..."