Ftm

Ne acı! Sadece bir kere geri sarma şansımız olsa zamanı... Bir saat önceye dönsek, o anda bir şey olsa, eylem iptal edilse ya da bu savaş bitse... Ne ağır bedel, zamana kan verip özgürlük istemek.
Reklam
Kar altındaki ağaçlar sayıklıyordu sanki.
"Böğürtlenleri en çok iki kişi sever: karnında can taşıyan bi kadın ve yaralı bir özgürlük savaşçısı... çünkü ikiside kanıyla bir şeyleri besliyordur, Biri yeni bir hayatı, ötekisi özgürlüğü..."
"Şeyh said bir kişinin en zayıf noktası, onun en güçlü olduğu noktadır derdi."
"Ben diyarbekir surları önünde öldüm."
Reklam