Kitabın sonu şöyle bitiyordu;
"O ilk gördüğü, tanıdığı, sevdiği, güvendiği insan değildi artık...
Seven yanılmış sevilen yabancılaşmıştı."
-Nazım Hikmet
"İnsanlar çok bozdu Olric.
Ben bu düzene ayak uyduramıyorum. Bu yüzyıl, kusma hissi uyandırıyor. İnsanlık öldü,tabutunu kaldıracak kimse bulunamıyor..."
~ Oğuz Atay
Tutunamayanlar