Bir senelik bir zaman dilimi içinde kadınlarla alakalı kaç kitap yazıldığından haberiniz var mı? Peki kaç tanesinin erkekler tarafından kaleme alındığından haberiniz var mı?
;bir cinsiyetin güvenliğini ve refahını, diğer cinsiyetin güvensizliğini ve sefalatini ve geleneklerin etkisini ve bir yazarın zihninin gelenekten yoksunluğunu düşündüm.