Ama tüm umutlarımı yitirmiş olarak yalnızlığa ya da beni hiç sevmemiş ve hiç sevmeyecek olan kimseler arasında yaşamaya yazgılı olduğum sürece, neşemi nasıl bulur, nasıl iyi olurum ?
Birkaç aydır çok şükür yerinde huzurum. O zaman niye yazıyorum bütün bunları, değil mi ? O da benim kusurum. Yazdıkça daha derin kazılıyor belki de mezar. Belki sadece dertli yazmaktan hoşlanıyor bu yazar.