Kitaplarımı göndermeni isteyip istemediğimi soruyorsun, Tanrı adına senden dileğim onları benden uzak tutman! Yönlendirilmek, cesaretlendirilmek, coşturulmak istemiyorum.
Bu kadar kesin yok oluş belirtileri karşısında, aklı, anlayışı, vicdanı olan adamların, kendilerini aldatmalarına olasılık verilir mi?
Bu gibi adamlar, gerçekten kendilerini aldatacak kadar akılsız olurlarsa, onların ülke geleceğini yönetmelerine; aklı erenler, korkunç gerçeği görenler dayanabilirler mi?