Türklerin örf ve adetlerinden bahsetmiştik.
Orada hekimlik yapan bir meslektaşımdan Türklerin hekimlere koşulsuz güvendiklerini ve kaderlerine razı olduklarını duyduğumu anlatmıştım.
Hasta için yapılacak bir şey olmadığı söylediğinde “Ne diyebiliriz ki, beyfendi? Yapılacak bir şey olsa siz zaten yapardınız.” diyorlarmış.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Ah mutluluk! Mutluluk! Sen ne kadar zayıf, ne kadar cılız bir şeysin! Duvak, portakal çiçekleri, aşk… Bunlar güzel ama para nerede? Ey aşkın meşru ve temiz mutluluğu! Demek seni de satın almam gerek!”