"Görüyorsun, Küçük Ağaç, öğrenmenin yapmaktan başka yolu yok. Senin buzağıyı almanı engelleseydim, her zaman bir buzağın olması gerektiğini düşünecektin. Sana satın almanı söyleseydim, öldüğü için beni suçlayacaktın. Yaşam içinde öğrenmek zorundasın"
Çok hevesle aldığım bir kitap olmasına rağmen aynı hevesle okuyamadım. Anlatım dili çeviriden kaynaklı olsa gerek hüsrana uğradım. Edebi bir dile alışmış olmamdan da kaynaklanıyor olabilir aradığımı bulamamış olmam. Ama anne baba açısından ele alındığında gayet basit anlaşılır bir dil.