Ahmet Ümit nasıl da her kitabı ile kendisine bağlıyor.Bütün kitaplarını okumak istiyor olabilirim.Akıcı, olaylari incelikle işleyen , okudukça hayran kaldığım yazarlardan, kitapları tarzıyla bana hitap ediyor.Normalde hikayelerden oluşan kitaplar çok hoşuma gitmez.Roman okumayı daha çok tercih ederim, fakat Aşk Kopekliktir her hikayesi ile ayrı ayrı yer etti bende.Aşk' ın kişilerdeki bircok haline deginmiş,kitabın sonunda acaba benim en yakın hissettiğim aşk hikayesi hangisi diye düşünmeden edemedim.Aşkim her halini ele almış , tabi yüreğimin buruk kaldığı da oldu " Ama niye ya... " dediklerim.En vurucusunu en sona saklamış tabiki, Ahmet Ümit , "Ahhhh yaaaa" demiş ve duygusallasmista olabilirim. "Mutlu Aşk var mı yok mu"yu da sorguluyor insan, çok mu karamsar bakmış acaba diye de sormadan edemiyorum