Fatma Atik

Fatma Atik
@Fatmaatkk
Dedim ya işte, bocalıyorum. Yeniden yaşamaya başlamak kolay mı? Cahit Zarifoğlu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hep yarınları bekledi bu insanlar, geldiğini hiçbir zaman fark etmediler. Erdem Bayazıt
Şimdi ne yapsam da geçse kalbimin küsü? Erdem Bayazıt
Tam göğüs kafesinin üstünde bir taş var. Yorgunsun ama kimse farkında değil.🌼
Hiç alışamadım gülmeye, hüzün vicdanıma daha uygun.. Nuri Pakdil