Hem bilmek hem de bilmemek, bir yandan ustaca uydurulmuş yalanlar söylerken, bir yandan da tüm gerçeğin ayırdında olmak, çeliştiklerini bilerek ve her ikisine de inanarak birbirini çürüten iki görüşü aynı anda savunmak...
Her bölümünü severek ve zevkle okudum ve her bölümü beni farklı bir aleme götürdü. Kah çocukluğuma gittim kah bulunduğum devrin gerçekleriyle yüzleştim. İçimde bulunan ama ifade edemediğim bir çok duyguya tercüman oldu her insanın kendinden mutlaka bir şey bulacağı bir kitap.
Sevgi ile birbirimize bakmadıkça belki de hiçbir şeyi anlayamayacağız. Bütün suçların arkasında sevgisizliğin olduğunu sezip birbirimizin boynuna sarılmadıkça hiçbir eleştiri hiçbir yaraya merhem olmayacak.