Fatma

Fatma
@Fatmakyaa
Sınıf Öğretmeni
Lisans
101 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
"Söylesene, sence sefil haldeki biri mi, yoksa mutlu biri mi daha iyi adaklar adar?" "Mutlu biri elbette." "Yanlış, mutlu biri kendi hayatıyla meşguldür. kimseye minnet borcu olmadığını düşünür."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dediğim gibi, sadece azıcık gururum vardı,bu da iyiydi. Daha fazlası ölümcül olurdu.
Kafeste beslenen bir kuş gibi olmayacağım, diye düşündüm. Kafesin kapısı açıkken bile uçmayacak kadar aptal olmayacağım.
...dünyayı kendisi içinde olmadan kafasında canlandırmayı asla başaramazdı.

Fatma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
4 günde okudu
·
2021 17. kitabı
Sinan Canan
8.3/10 · 5,4bin okunma